.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دريافت وجه هنگام ثبت نام دانش اموزان ممنوع

رييس آموزش و پرورش مازندران گفت: دريافت هرگونه وجهي هنگام ثبت نام دانش اموزان ممنوع بوده و بامتخلفين به شدت برخورد مي‌شود.

به گزارش ايرنا "عبد الوحيد فياضي"روز سه‌شنبه در جلسه ستاد ثبت نام از تشكيل "ستاد ثبت نام دانش آموزان" در اين سازمان خبر داد و افزود: بررسي مشكلات خانواده‌ها در مدارس در اين ستاد عملياتي مي‌شود.

وي تحقق عدالت در اين مورد را يكي از اهداف اين ستاد دانست و افزود: از اين پس دريافت شهريه درمدارس غير انتفاعي نيز به شدت كنترل مي‌شود.

فياضي از خانواده‌ها خواست تا به منظور قانونمندي و رعايت عدالت در ساير زمينه‌هاي تحصيلي به ويژه ثبت نام، آموزش و پرورش را ياري كنند.

وي خاطر نشان كرد:اولياي دانش آموزان مي‌توانند شكايات شفاهي و كتبي خود در مورد ثبت نام مدارس را به شماره تلفن گوياي ‪ ۰۱۵۱ -۲۲۱۴۵۰۱‬الي ‪ ۳‬مطرح و يا با نمابر ‪ ۰۱۵۱-۲۲۱۴۵۰۴‬به سازمان آموزش و پرورش استان ارسال كنند.

وي همچنين ياد آور شد: وب سايت آموزش و پرورش مازندران به نشاني ‪ WWW.mazand.medu.ir‬براي ارسال پيام در خدمت اولياء دانش‌آموزان است.

به گفته فياضي سال گذشته در جريان بازرسي از نحوه ثبت نام در دو هزار و ‪ ۵۱۱‬مدرسه دولتي و ‪ ۲۵۸‬مدرسه غير انتفاعي استان ‪ ۱۴‬تخلف مشاهده و با آنان برخورد شد.

بيش از ‪ ۵۴۰‬هزار دانش آموز در شش هزار آموزشگاه مازندران در حال تحصيل هستند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.